Hente varer i butikk

Dersom du ønsker å handle via nett og hente varen/e i vår butikk huker du av for hent i butikk. Ved henting i butikk vil vi gi deg en melding via e-post så fort varene er klar til henting.

Her finner du oss:

Interiørfaghuset T.Lund

Bjødnabeen 16

4031 Stavanger

Frakt

Vi har gratis frakt på ordre over 1000kr. Dette gjelder ikke gulv, tepper og møbler.

Varen/e blir normalt sendt fra oss 1 – 2 virkedager etter bestilling. Dersom det du har kjøpt ikke er på lager, kan det bli noe lenger leveringstid. Du vil da få beskjed om forventet leveringsdato (ca.) i en egen e-post. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Når leveringstid er oppgitt i antall dager, menes hverdager. Transport tid kommer alltid i tillegg. Ved levering til adresse, menes til gateplan. Det er ikke inkludert innbæring til bolig.

Alle priser er i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA), men er eksklusiv fraktomkostninger. Frakt blir beregnet til slutt i kjøpsprosessen på nett i handlekurven med mindre annet uttrykkelig er nevnt. Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.

Vi sender dessverre ikke til Svalbard.

Uavhentede pakker

Vi ser oss dessverre nødt til å belaste kunden med et gebyr på nok. 200,- for uavhentede pakker som blir returnert til oss.

Retur

Meld i fra til oss her før du sender varen i retur. Retur må gjennomføres innen 14 dager etter at varene er mottatt. Kun lagervarer kan sendes i retur. Bestillingsvarer, tilbudsvarer og varer bestilt på mål kan ikke returneres.

Pakker skal returneres på forsvarlig måte, slik at skade ikke kan oppstå. Alle pakker som returneres skal være uåpnet i originalemballasje. Kostnad for returfrakt faller på kunden.

Retur adresse:

Interiørfaghuset T.Lund

Bjødnabeen 16

4031 Stavanger

Angrerett

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettlovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren, selv om det ikke er noe mangel ved den. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen er mottatt. Kjøper som benytter seg av angrerett må sende et ferdig utfylt angrerettskjema til selger på e-post eller som brev. Ved bruk av angrerett vil returkostnader tilfalle kjøper.

Angrerettskjema – Interiørfaghuset T. Lund AS

Du har ikke angrerett ved følgende handel

Ved kjøp av varer bestilt etter dine mål, som vegg til vegg tepper, gulvbelegg, kunstgress o.l. Er det feil på varene fra oss gjelder selvfølgelig angreretten.

Skyldes returen feil eller mangler ved varene, betaler vi selvfølgelig porto for returen.

Produktkontroll av større sendinger

Du må alltid kontrollere mottatte varer før du skriver under fraktbrevet. Når fraktbrevet er underskrevet samtykker du i at varen er full og hel. Det ytes ingen erstatning om ikke fraktbrevet er merket med «skade». Dette er eneste måte vi får erstatning fra fraktselskapet. Det ytes ingen økonomisk kompensasjon på fraktpris som følge av senere levering med erstattet/ny vare. Her kan du evt. bruke angreretten og kreve kjøpet for hevet.

Montering / produkter tatt i bruk anses som godkjent. Dette gjelder ikke ved omstendigheter som gjør at det først ved montering er mulig å se at det er feil vare som er levert. Før og under montering av gulvprodukter må kunden selv kontrollere produktet. Dersom produktet blir montert med synlige feil, bortfaller reklamasjonsretten. Alle gulvprodukter som blir levert med monteringsveiledning skal til enhver tid følges. Dersom monteringsveiledningen ikke følges bortfaller garantien på produktet.

Reklamasjon

Hvis det er en mangel/feil med varen har du som kunde reklamasjonsrett. Det forutsetter at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss, for å videre dokumentere hva som er problemet med varen. Vi krever da nærbilder, samt et oversiktsbilde av varens mangler. Hvis noe er skadet/merker/flekker på produktet når du mottar pakken fra oss må du kontakte oss med det samme for å informere om dette slik at vi får registrert dette på din ordre hvis du skal returnere produktet.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende riktig vare – gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål til oss.

Send forespørsel

Fyll inn skjemaet under, så tar vi kontakt med deg fortløpende.

Få 10% rabatt ved innmelding i vår kundeklubb