Salgsbetingelser

Interiørfaghuset T. Lund AS kjøpsbetingelser for netthandel.

Les gjennom våre kjøpsbetingelser for netthandel hos Interiørfaghuset T. Lund AS.

Når du gjennomfører et kjøp aksepterer du våre kjøpsbetingelser og det inngås en bindende avtale mellom Interiørfaghuset T. Lund AS og deg som kunde. Merk at kjøpsbetingelsene kan endres, og bør derfor leses hver gang man gjennomfører et kjøp hos Interiørfaghuset T. Lund AS.

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål til oss.

Selger

Firmaopplysninger

Firmanavn: Interiørfaghuset T.Lund AS

Organisasjonsnummer: 820 500 482 MVA

Postadresse: Bjødnabeen 16, 4031 Stavanger

Telefon: 51951230 (Mandag – fredag: 08:00 – 19:00, Lørdag: 10:00-16:00)

Epost: nettbutikk@lund.no

Kjøper:

Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen, og betegnes i den følgende som kjøper/kjøperen.

Pris

Alle priser som er oppgitt i nettbutikken er inkludert merverdiavgift. Det er ingen skjulte kostnader hos oss og prisen som oppgis ved kjøpsøyeblikket inkluderer merverdiavgift, fakturagebyr og fraktkostnader. Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.

Vi tar forbehold om prisendringer og prisfeil på våre produkter.

Merk at tilbud gjelder så langt lageret rekker og innenfor de tidsrammer som det informeres om i vår markedsføring.

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare(r), eventuelt slette bestillingen hvis vi ikke kan levere noen av varene.

Betaling

Hos oss kan du velge mellom tre trygge og sikre betalingsmetoder.

  • Kortbetaling – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.
  • Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist. Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.
  • Klarna Delbetaling eller konto, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.

Verdt å merke seg ved valg av Klarna faktura/delbetaling:

Man må være fylt 18 år for å handle.

Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på www.klarna.no

Gratis frakt på ordre over 1000kr. Dette gjelder ikke gulv. Frakt blir beregnet til slutt i kjøpsprosessen på nett i handlekurven med mindre annet uttrykkelig er nevnt.

Hente varer i butikk

Dersom du ønsker å handle via nett og hente varen/e i vår butikk huker du av for hent i butikk. Ved henting i butikk vil vi gi deg en melding via e-post så fort varene er klar til henting.

Her finner du oss:

Interiørfaghuset T.Lund

Bjødnabeen 16

4031 Stavanger

Frakt

Varen/e blir normalt sendt fra oss 1 – 2 virkedager etter bestilling. Dersom det du har kjøpt ikke er på lager, kan det bli noe lenger leveringstid. Du vil da få beskjed om forventet leveringsdato (ca.) i en egen e-post. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Når leveringstid er oppgitt i antall dager, menes hverdager. Ved levering til adresse, menes til gateplan. Det er ikke inkludert innbæring til bolig.

Gratis frakt på ordre over 1000kr. Dette gjelder ikke gulv.

Uavhentede pakker

Vi ser oss dessverre nødt til å belaste kunden med et gebyr på nok. 200,- for uavhentede pakker som blir returnert til oss.

Produktkontroll av større sendinger

Du må alltid kontrollere mottatte varer før du skriver under fraktbrevet. Når fraktbrevet er underskrevet samtykker du i at varen er full og hel. Det ytes ingen erstatning om ikke fraktbrevet er merket med «skade». Dette er eneste måte vi får erstatning fra fraktselskapet. Det ytes ingen økonomisk kompensasjon på fraktpris som følge av senere levering med erstattet/ny vare. Her kan du evt. bruke angreretten og kreve kjøpet for hevet.

Før og under montering av gulvprodukter må kunden selv kontrollere produktet. Dersom produktet blir montert med synlige feil, bortfaller reklamasjonsretten. Alle gulvprodukter blir levert med monteringsveiledning som til enhver tid skal følges. Dersom monteringsveiledningen ikke følges bortfaller garantien på produktet.

Reklamasjon

Hvis det er en mangel/feil med varen har du som kunde reklamasjonsrett. Det forutsetter at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss, for å videre dokumentere hva som er problemet med varen. Vi krever da nærbilder, samt et oversiktsbilde av varens mangler. Hvis noe er skadet/merker/flekker på produktet når du mottar pakken fra oss må du kontakte oss med det samme for å informere om dette slik at vi får registrert dette på din ordre hvis du skal returnere produktet.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende riktig vare – gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.

Angrerett

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettlovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren, selv om det ikke er noe mangel ved den. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen er mottatt. Kjøper som benytter seg av angrerett må sende et ferdig utfylt angrerettskjema til selger på e-post eller som brev. Ved bruk av angrerett vil returkostnader tilfalle kjøper.

Angrerettskjema – Interiørfaghuset T. Lund AS

Du har ikke angrerett ved følgende handel

Ved kjøp av varer bestilt etter dine mål, som vegg til vegg tepper, gulvbelegg, kunstgress o.l. Er det feil på varene fra oss gjelder selvfølgelig angreretten.

Skyldes returen feil eller mangler ved varene, betaler vi selvfølgelig porto for returen.

Retur

Meld i fra til oss her før du sender varen i retur. Kun lagervarer kan sendes i retur. Bestillingsvarer, tilbudsvarer og partivarer kan ikke returneres. Retur må gjennomføres innen 14 dager etter at varene er mottatt. Pakker skal returneres på forsvarlig måte, slik at skade ikke kan oppstå. Alle pakker som returneres skal være uåpnet. Kostnad for returfrakt faller på kunden.

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra faktura og du vil få tilsendt ny. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager.

Personvern og cookie regler

Klikk her for å lese vår personvern og cookie regler.